Hvordan blir ditt neste besøk hos oss?

Det aller viktigste er at du som kunde skal kjenne at du kommer til et trygt sted, hvor smittevern og din helse er høyeste prioritert. Regjeringen har kommet med en rekke tiltak som skal sikre både deg som kunde og våre ansatte, og her kan du lese mer om hvordan disse tiltakene vil påvirke ditt neste besøk.

Hva gjør vi?

Avstand

Vi tilrettelegger for god nok avstand blant våre kunder, i henhold til Folkehelseinstituttets veiledning. God avstand vil gjelde for både ventearealet og der du får din behandling.

God rengjøring!

Når du kommer til oss, vil vi sikre at det er rengjort i henhold til Folkehelseinstituttets veiledning. Det er flere berøringsflater du som kunde er i kontakt med, og disse blir hyppig rengjort og desinfisert mellom behandlinger.

Trygghet kommer først

Vi dokumenterer alle våre smitteverns-prosedyrer. Vi har derfor rutiner for hvordan vi skal kontakte våre kunder dersom det er nødvendig for smitteverns-arbeidet. Dette betyr at vi tar vare på ditt navn og telefonnummer i to uker etter du har vært hos oss, for å sikre alle kunders trygghet!

Hva kan du gjøre?

Kom alene!

Det er viktig å begrense antall personer i lokalet, så møt derfor alene til timen din hvis det er mulig.

Ha god håndhygiene

Vask gjerne hendene før du drar hjemmefra. Når du kommer til oss, er det tilrettelagt for håndhygiene enten ved håndvask eller hånddesinfeksjon, som vi ønsker at du benytter deg av. Selv om vi har veldig lyst til å hilse på deg når du kommer, så unngår vi håndhilsning og sier velkommen på andre måter!

Ta på munnbind!

Når du kommer til salongen er det viktig at du følger dagens restriksjoner slik at salongen kan forbli en trygg salong for alle. Munnbind er nå påbudt og derfor må du ha dette på før du entrer salongen og møter til din time.

Endre timen din ved sykdom eller symptomer

Dersom du er syk, har feber, er i hjemmekarantene eller hjemmeisolasjon kan du dessverre ikke gjennomføre timen hos oss. Dette gjelder også for milde symptomer. Trenger du å endre timen din, kan du se vår hjemmeside eller ringe oss direkte.

Unngå kontant betaling

Kontanter kan være en potensiell smittekilde, og vi ønsker å begrense bruk av kontanter hos oss. Vi setter derfor pris på om du benytter andre betalingsmuligheter dersom det er mulig.


Du mottar SMS fra Head Frisører fordi det er registrert at du har et gyldig samtykke eller har time fram i tid. Ønsker du ikke å motta SMS i fremtiden kan du melde deg av ved å redigere dine samtykker. På samme side kan du også lese vår personvernerklæring. Har du ikke gitt ditt samtykke men har time fram i tid, vil du i framtiden ikke motta SMS. Ønsker du innsyn i dine registrerte personopplysninger, eller ønsker du å få slettet din profil hos salongen, kan du be om dette ved å sende e-post til post@headhair.no.